wtorek, 3 maja 2016

Gorąco Polecam!

W tym wpisie chciałam wam polecić i  zaprezentować kilka produktów z  katalogu numer 7. Zawsze na małych, kolorowych karteczkach polecam je zamawiającym u mnie paniom, a tutaj, w wersji online, podzielę się nimi z Wami.. Jesteś ciekawa? Zapraszam do krótkiej lektury!






1)  Tusz do kresek The ONE Stylo <----Klik












2)  Tusz do rzęs 5-w-1 The ONE WonderLash <-----Klik  











3) Ochronny krem do rąk i paznokci SortCaress <-----Klik 











4) Kremy przeciwstarzeniowe na dzień i na noc Love Nature <-----Klik













5)  Żele pod prysznic <-----Klik





Tak wygląda  super piątka! :) Czy te rekomendacje do Ciebie przemówiły? Mam nadzieję, że tak – to dobre i niedrogie kosmetyki, warte wypróbowania. A może chcesz poszukać samodzielnie..? W takim razie zapraszam..:)



 

2 komentarze:

  1. Moja mama kiedyś byłą konsultantką OF. W sumie kosmetyki pamiętam i czasem jeszcze je kupuję. ten tusz używam nadal od czasu do czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama kiedys takze była konsultantką Oriflame, ale to za czasów kiedy byłam mniejsza;) Teraz sama postanowiłam zapisać się do Ori z ciekawosci i powiem szczerze, ze niektore kosmetyki są rewelacyjne! a ich cena naprawde zaskakuje;) Myślalam, ze bedą to produkty sredniej jakosci, nie zadowalające... a tu prosze! zaskoczenie!:):)

      Usuń